HOOP HEROES - 1 EPIZODAS "ČIKAGA"

Tai pirmasis mūsų naujos mini serijos, pavadintos "Hoop Heroes", epizodas. Vasarą buvome pakviesti prisijungti prie BIG3 atidarymo savaitgalio Čikagoje.

Mūsų draugas "Gee" Gervinas treniruoja vieną iš komandų kartu su savo tėvu, NBA legenda George'u Gervinu SR.

Taigi pagalvojome, kad užuot tik fotografavę ar kūrę vaizdo įrašus, galėtume sukurti kažką daugiau. Pradėję kurti, nusprendėme, kad turėtume sukurti nedidelę seriją, kurioje būtų parodyta ne tik kelionė, bet ir krepšinis. Nuvykome į Čikagą ir pakeliui susitikome su senais draugais bei susiradome naujų.

Įdomi detalė: jaunas vaikinas, kuris su mano sūnumi apsikabina ant lanko gatvės krepšinio aikštelėje, yra Marcusas. Jis iš Čikagos, o jo mama iš tikrųjų buvo mano pirmoji trenerė dar 93 m. stovykloje. Ji išvyko iš Švedijos į koledžą Čikagoje 9-ojo dešimtmečio pabaigoje ir ten liko gyventi daugiau nei 17 metų. Kai užsakinėjau viešbučius, paprašiau jos rekomendacijos ir ji paklausė, kokiomis datomis mes ten būsime. Nedaug žinojome, kad jos atostogavo tomis pačiomis dienomis.

Nuėjome į Michaelo Jordano kepsnių restoraną, vadybininkas mus šiek tiek aprodė ir pasodino į asmeninę MJ vietą. Ji taip pat paminėjo, kad MJ mėgsta kečupą ant kepsnių. Ir, žinoma, turėjome nuvykti į United Center ir pamatyti jo oro didenybės statulą.

Kitą savaitę galėsime prisijungti prie Džei per pirmąją treniruotę prieš pradedant sezoną.